למה אתה לא רוצה לקיים פגישות טובות
יכול להיות שתצא מפגישה ולא תבין איך היא לא נסגרה. על פניו היה שם הכול. אווירה טובה, שאלת שאלות, ענו לך על שאלות ואפילו פרטו את התשובות, הסכימו עם מה שענית ועדיין, כשהצגת את הפתרון שלך, הרגשת שזה הולך באופן טבעי להתמסמס. אפילו טבעי מדי. כל כך טבעי שאתה לא מבין מה היה לא בסדר.
אחת הסיבות לנפילה השקטה הזו היא לא העמקת בפגישה. במילים אחרות, כשפגישה נשארת שטחית, היא לא מניעה לפעולה. זה יכול להיגרם בגלל שלא זיהית את הבעיה הרגשית שנוצרה עקב הבעיה המקצועית, זה יכול להיגרם בגלל שנראה לך שהייתה פגישה טובה ולא רצית “למכור” מדי אז יצא לך דרדל’ה ויכול להיות גם שלא משנה מה היית עושה, לא היית סוגר, אבל זה לא רלוונטי.
מה שרלוונטי, זה שתעמיק בפגישות עם שאלות יותר ויותר ושלא תרגיש כאילו אלו שאלות חודרניות או אישיות. הלקוח צריך מקצוען שישאל אותו בדיוק את השאלות האלו ויחשוף אותו לשטחים שהוא בעצמו לא ידע על קיומם או על הקשר ביניהם.
נתק את תוצאת הפגישה או מה יחשבו עליך ועשה אבחון מעמיק, רק כי זה התפקיד שלך. אתה אף פעם לא יודע מה יקרה כתוצאה מזה.