לקוח אחד רוצה שיתנו לו שקט ואחר, שיהיו צמודים אליו כי הוא רוצה להיות מעורב. והם יכולים להיות זוג שמחליט לגבי אותו פרויקט.
הבעיה היא לרוב לא בסגירה כמו שזה שנראה, אלא באבחון הבעיה ואפיון האופי הספציפי של הלקוח: ברגע שיודעים לפתור ללקוח בעיה – לפי האופי שלו הוא זה שרוצה להתקדם ומהר.
בהכשרה ניר, יועץ אסטרטגי שמביא את מיומנויות האבחון והאפיון אל עולם המכירות והמו”מ, במטרה לעזור לאנשי מקצוע למכור בלי לשכנע, ולשווק ללא מניפולציות. בדיוק כמו שהם, בחיים האישיים וליהנות.
© כל הזכויות שמורות ניר אידלמן
עיצוב ופיתוח BetterBrands
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים